سورنا جونسورنا جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

کوچولوی ارزوها

۴ ماهگیت مبارک نفس مامان بابا

1395/7/6 0:56
نویسنده : مامان و بابا
129 بازدید
اشتراک گذاری

سورنا نازم... پسرک روزهای تنهایی مامان و روزهای دوریه بابا...

الان کنارم خابیدی در حالیکه هر لحظه چک میکنم ببینم خدای نکرده از واکسن امروزت تب نکرده باشی.. واکسن ۴ ماهگیت...

و امروز ۵ مهر سالگرد روزی بود که من و بابا رفتیم آزمایشگاه تو شهر خاطره انگیز ابهر و من تست بارداری دادم... یادش بخیر... روزهای سخت زندگیمون بود اما خبر حضور تو در درونم بهمون امید و انگیزه داد برای تحمل خیلی از سختیها... 

هیچوقت لحظه ای که بابایی زنگ در رو زد من داشتم با خاله مریم تلفنی صحبت میکردم یادم نمیره...آیفون رو برداشتم فقط میگفتم عدد آزمایش رو بگوووو... وقتی گفت تنم داغ شد یخ کرد..همه حسای عجیب با هم... پشت تلفن به خاله مریم گفتم و کللللی ذوق کرد. خدایا هرچقددددر شکرت کنم کمه برای این داشتن این پسرمون..

از خدا میخام هم ما برات پدر و مادر خوبی باشیم و هم تو اونطور که شایسته ات هست در مسیر زندگیت قدم برداری..

خدایا خودمون رو سپردیم به تو... به امید تو ای مهربانترین

**بابایی فردا بعد از یک مااااه دوری میاد و چقددددر دلم تنگ شده براش... و برای دیدن صحنه ای که تورو بغل بگیره..  ومیدونم خودشم چقدر دلتنگه..خدایا سپاسگزارم یخاطر نعمت سلامتی و بختطر تمام لحظات شیرینی که برامون رقم میزنی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)