سورنا جونسورنا جون، تا این لحظه: 7 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

کوچولوی ارزوها

از خدا میخوام سهمت از دنیا فقط شادی باشه و خوشبختی..

1395/3/30 2:29
نویسنده : مامان و بابا
111 بازدید
اشتراک گذاری

سورنا کوچولوی من، نقطه ی روشن زندگیمون ، پسرک مهربونم...

با همه ی غمی که از رفتن پدر جون تو دلم هست.. با همه ی بغضی که هر لحظه داره گلوم پاره میکنه و نمیتونم هر لحظه اجازه شکستن بهش بدم چراکه از نگاه خیلی ها بیشتر از سهم یه عروس دارم واسه رفتن پدرشوهر ناراحتی میکنم، با همه ی دلتنگیهام بخاطر نبودن کسی که بابا صداش کنم، با همه ی خاطرات نلخ و شیرینی که یادآوریش آتیش به دلم میندازه... میخام سعی کنم همه چی رو فراموش کنم .. شاید کلمه قشنگی.نباشه ! فراموشی ! اما تنها دلیل این تصمیمم تویی! تو حقت شادی و.خوشبختیه تو زندگی که ما خواستیم پا بذاری توش.. پس حق نداریم برات تلخش کنیم.. میدونم که از همین روزا حس میکنی تمام اتفاقات اطرافت رو...

از خدای بزرگ و.مهربون میخام که به من و بابا مبین صبر این دلتنگیها رو بده و کمکمون کنه محکم و پر امید برای ساختن لحظه لحظه های شاد زندگیت تلاش کنیم...

خدایا بخاطر داشتن پسرک نازم ازت ممنونم..

بخاطر نگاههای قشنگش، دستای کوچولوش و پاهایی که باهاشون قدم به زندگیمون گذاشت و این روزهامون رو رنگ تازه ای بخشید ممنونم ممنونم ممنونم...

من و بابایی دوستت داریم بیشتر از خودمون ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)